....MOCA-concertele zilnice....

Astazi o sa va povestesc dragi internauti ,desi cred ca toti ne-am lovit de aceasta problema, despre una din ororile care ma fac sa imi doresc zilnic sa fi fost vreun atlet de maraton ,pentru a nu fi nevoit sa circul cu mijloacele de transport in comun.
Plec la o ora destul de matinala (in jurul orei 11:00) si ma urc in "minunatul" tramvai 41 cel care uneste "Piata presei libere" de cartierul Drumul taberei via Piata Crangasi.
Desi lume era din belsug,care mai batranel care mai scolarel care mai cu griji care mai fara,iata ca pe la statia "Pod Ciurel" mi se urca in multime formatia "Cer n-auzi",cu binecunoscutii interpreti (caci de data asta,iata,erau toti) :bebelu' de tzatza care n-are ce-nghite,fratele de gradinita care nu face scoala,adolescentul care a terminat cel putin doua facultati dar pe care lumea rea nu la angajat din cauza etniei iar acum cere "un leu,ca sa puna pe masa o paine care nu este in fiecare zi" si tragand-o dupa ei si pe mamaia care "cat a putut i-a crescut mama pe toti dar acuma nu mai poate ca a hodorogit-o batranetea si o doare toate alea".
Si odata ii vad ca isi iau in primire locurile langa (langa fiecare usa cate unul)si tin'te fratioare ca incepe rockereala!!!!!Daca nu mi-au bagat "din top" pana la statia Timiosarei toata discografia bineinteles care mai de care cu mai multa tanguire in glas de saracei pitzipoance de langa mine mai-mai k ii se scursesera toate balastele de pe mufarina cand ii asculta!(se uita la mine parca eu cantam frate cu o expresie pe fata de "n-am!!!!pleaca!!!" de nu stiam cum sa o intreb daca coboara la prima de frica sa nu imi raspunda "Auzi ma!!!!Statia sa urce la mine,daca vrea sa ma vada!!!!Ca nu ma obosesc io,da?????"
De langa mine rasuna inca o (cred ca asta era) rugaciune a band-ului mioritic care suna ceva de genul : Bu-u-nul Du-um-nezeu sa va de-a sanata-a-te si no-o-roc.....o batrana mai evlavioasa era in stare sa dea jos juma' de tramvai sa le arunce alora un leu (obicei de manelar-parca nu putea sa le dea in mana-trebuia sa arunce) sa aiba sanata-a-te in fata fufa...eu cu mainile ca la "STAI POLITIA" pe sus.....o caciula cu urechi (stil comunist) imi dadea cu blana in ochi,in timp ce din spate imi sufl o voce in ceafa "Cobori la prima???"
"Am pus-o!!!!.... rasuflare-n ceafa....blana in ochi...maineile sus....rasini de fufa in nas....", credeam ca nu mai scap....Iata insa ca am ajuns bine-sanatos a destinatie si impins de lumea din carca mea am ajuns sa povestesc patania......
Pe alta data.....pe alta data tramvai 41....pealta data internauti!!!!!!Salut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu