De vei pleca.....

Zilele astea am emotii....Nu....Nu este vorba despre sesiune!P'aia am terminat-o!E vorba de unul din cei ce reprezinta una din valorile certe ale unei natii hulite in toata Europa si asociata imaginii de hoti ,violatori,ucigasi....Cu siguranta ca daca se nastea intr-una din tarile mari ale lumii acum ar fi fost alaturi de marii solisti al genului de muzicxa rock.....
Este vorba de Cristi Minculescu, solistul formatiei IRIS,care zilele astea s-a deplasat in Germania pentru a se trata de boala care l-a chinuit in ultimii ani...o boala incurabila....ultima sansa este un transplant de ficat !!!Se pare ca nevasta sa este cea care s-a oferit sa fie donatorul!
Ma gandesc acum cat de greu ne-ar fii ca dupa ce l-am pierdut pe Marian Cozma,la un timp atat de scurt sa mai pierdem o valoare,una care la fel ca si Marian este irecuperabila!
Spun irecuperabila si ma gandesc nu numai la faptul ca fiecare din noi este unic,ci si la faptul ca societatea noastra nu mai produce valori adevarate.....o societate in care vedetele se remarca nu prin talent,cum ar fii normal ci prin ignoranta,"tupeu" de mahala sau pur si simplu prin aspectul fizic....
Sa ne rugam,deci, pentru Cristi Minculescu!!!!!Ne va fii greu daca cel ce a ratacit pe strazile viselor si ne-a cantat /si ne-a iubit cu-adevarat ,nu va mai fii pe scena,acolo unde l-am cunoscut si l-am indragit!!!!!
CRISTI MINCULESCU, NE-AI PROMIS CA NE VEDEM LA IRIS 40!!!!!!!!Tine-te de cuvant!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu