Exista si ceva mai rau decat iadul !

In ultima saptamana parca am trait intr-un cub de gheata nefiind in stare sa gandesc,sa vorbesc prea mult sau sa scriu.Nici sa analizez ceea ce se intampla in jur nu prea mai eram in stare...Am avut senzatia ca iadul s-a mutat in capul meu si nu altceva....ma dadeam jos din pat cu gandul sa snopesc pe cineva in bataie,sa musc pe cineva ,sa vad sange!!!Si ca sa fie treaba buna mai aud si ca niste "ciori" nespalate,si unguri pe deasupra, au ucis un tanar de 26 de ani cu trei lovituri de cutit,pentru ca acesta avusese tupeul sa sara in ajutorul unei ospatare....Tanarul era Marian Cozma ,pivotul nationalei noastre de handbal,si poate din acest motiv am si aflat atate amanunte despre cele intamplate (desi au aparut 1000 de variante)...Dar daca el nu era o persoana publica?????Mai aflam ceva in afara unei stiri razlete ca un roman a fost ucis in Ungaria de "o banda" de tigani????NU!!!Putea fii oricine,chiar si noi,care in drumul nostru de vacanta eram "loviti" de solidaritate si incercam sa sarim in ajutorul unei ospatare lovite de niste mizerii de tigani (DA,SUNT XENOFOB!!!!!AM DREPTUL!!!)Mai ajuta consulatul pe cineva atat de mult in alcatuirea formalitatilor???Nu, si probabil ca iti lua o saptamana sa aduci decedatul acasa!!!
In impertinenta lor "presatii" au mers sa faca ei ancheta lu' Mama Sultana atat in Ungaria ,unde colegii abia daca mai puteau scoate doua vorbe ca urmare a socului pe care l-au resimtit din plin, cat si acasa la familia acestui baiat!DOAMNE cat de strigator la cer este sa vezi ca pentru un rahat de audienta intri cu bocancii lor noroiti de ziaristi intra in sufletul unui om ingradindu-i intimitatea fortandu-l sa il suporte 24 din 24 ba sa mai dea si declaratii!!
Ce-ar fii dragi ziaristi cand va pierdeti cate un frate,parinte,sot etc...sa vina cineva si sa faca circ pe acest subiect???Pentru ca eu consider ca televizarea inmormantarii baiatului asta e un circ!!!
Ce-ar fii ca atunci cand stati cu nasul in batista sa va vina un reflector in binoaclele alea de ziaristii lu' peste??
Uitandu-ma la familia lui Marian Cozma am realizat ca de fapt exista ceva si mai rau decat iadul in care simteam ca ma invart eu....caci mai rau decat sa danseze dracii in capul tau este sa primesti palme de la Dumnezeu!!!Si familia asta a primit una strasnica!!
ODIHNESTE-TE IN PACE MARIAN COZMA!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu