Femeia merita....!!!!

Femeia....Ce ne-am face noi oare fara femei???Probabil am pleca la serviciu sau la facultate incaltati cu o soseta de o culoare una de o culoare,camasa necalcata,servieta plina de praf si intrebandu-ne daca nu cumva am uitat acasa cheia sau tocmai hartiile care ne erau necesare.... unde mai pui ca sandwich-ul era delicatesa,asta daca nu mergeam la restaurant,ceea ce ne cam costa ceva...In fine,ce ne-am fii facut daca nu era femeia care sa ne astepte acasa intr-un decor intim cu lumanari parfumate si lenjerie sexy????(pentru ca nu vreau sa stiu cum e sa fii gay)Pentru toate acestea femeia MERITA..... respectata,iubita,alintata chiar....Tocmai din acest motiv se spune ca "intr-o femeie sa nu dai nici macar cu o floare!!!"
Ce te faci insa cand,odata intrat intr-o relatie femeia se crede "jupan" (haida sus manelarii ca am vorbit ca voi!!!) si incearca sa iti controleze si cea mai mica miscare ca si cum ar fii papusarul iar tu marioneta sa,care joaca dupa cum trage ea de sfori?????Va spune "Mandel":Femeia MERITA....!!!
Atunci cand esti la o bere "cu baietii" iar ea vine si spune in gura mare "Dovlecel,sa nu iti faci planuri pentru sambata ca mi-ai promis ce mergem la ai mei!!!!!....Atunci MERITA......sa te duci la masa la care ea si prietenele ei discuta de ultimul ruj aparut pe la nu stiu care firma de balastre d'astea si sa ii spui "Auzi "FA" parca te-am trimis sa cumperi niste legume din piata!!!! iar te-ai oprit la barfa cu fufele????"(se va simtii la fel cum te-ai simtit tu in fata prietenilor tai)
Cand vreti sa iesiti intr-un loc decent sa serviti un ceai si ea apare impodobita cu mai multe bijuterii decat a putut avea vreodata in stoc amanetul de la colt,atunci ea MERITA.....sa iti pui costumul tau de tarzan de la balul din clasa a 10-a (care oricum iti vine mic) sa te duci la ea si sa ii spui "Ce faci iubito,nu esti gata!!!!!Eu sunt de jumatate de ora!!!!"(va avea aceeasi senzatie de ridicol pe care ai avut-o si tu cand ai vazut ca trebuie sa iesi cu pomul de Craciun in oras)
Daca o prinzi cu amantul ascuns in sifonier si incearca sa te minta ca "E blana mea de urson!!!",atunci ea MERITA......scoate amantul,da-i lui o bere si tine-o pe ea inchisa in sifonier vreo 2-3 ore!!!!(va simti cam ceea ce ai simtit si tu cand te-a prins amantul la nevasta-sa!!!-in fond de-aia ii dai o bere-sunteti chit)
In cazul in care orice realizare notabila de-a ta devine "Noi am facut",(realizarile ei fiind ale unei femei independente de succes),iar esecurile tale,oricat ar fii de mici devin "Uite ce-a facut , animalul!!",atunci ea MERITA.....cand o sa aveti primul nascut du-te in sala de maternitate,ia copilul in brate si spune tare sa te auda tot spitalul:"Doamne,si prin ce dureri am trecut sa il nasc!!" (atunci o sa te injure cam tot atat cat ai injurat-o tu)
In fine,daca te chinui sa iti inveti baietelul de cinci ani ca daca cineva il injura sau il loveste sa ii calce in picioare iar ea vine si-i spune acestuia "Sa nu il crezi pe tati,ca el minte!!!",atunci ea MERITA.....sa ii dai doua bucati sa ii sara cocu'.....apoi sa te intorci catre copil sa ii spui:"Vezi,asa se face...Mami l-a injurat pe tati!!!"...(atunci se va simti umilita in fata propriului fiu,la fel ca si tine).
Asadar,cititorule sau cititoare fiecare merita ce-i mai "bun".Ma retrag acum cu tot cu eticheta de meschin primita de la feministi si in aplauzele bietilor barbati injugati. Salutare!!!!

Un comentariu:

  1. {**ai uitat de transformarea baii intr'un adevarat muzeu d creme j geluri d duj,spumante d baie j etc...p kre oriqm nu o sa le foloseask pana la termnul d expirare...iar knd u sa'ti kuti o amarata d lama d ras sau aparatu' d ras...iubitule unde l'ai lasat ultima oara...acolo e! ;) :)) hai pace j lasa feminijtii sa'ji vada d pudra dp oraji :D

    RăspundețiȘtergere