Kung-fu metrou

Ultimul film animat din seria Kung-fu panda????NU!Este un film dupa infinit de multe intamplari adevarate!!!mult mai haios din multe puncte de vedere decat simpaticul film animat!!!
Pai sa vedeti cum sta treaba....Anul trecut,fiind boboc universitar (vale, ce-am fost si ce-am ajuns...)nu am dorit sa stau in complexul studentesc Regie (this is heaven,i told you)din motive de acomodare asa ca am decis sa stau cu frate'miu si cu doi prieteni undeva pe langa Aparatorii Patriei,un cartier marginas al Bucurestiului,iar pentru a ajunge la facultate( cam rar recunosc)eram nevoit sa merg "in jur de circa si ceva" statii de metrou (vreo 9 ).Erau multe intr-adevar da' ma duceam ,nu aveam cum sa pierd o ora de amuzament mintal (crede-ma,nu vrei sa razi tare in metrou de cineva),ora care practic imi incarca bateriile pentru a fii binedispus toata ziua indiferent de ce se intampla(am avut o duzina de restante si inca am avut puterea sa rad)
Asadar ma urcam eu baiat din provincie in metrou la practic a doua statie de la depou spre "miezul" capitalei.In metrou se mai puteau zari imprastiati doi-trei muncitori,care baieti cu simtul umorului ba faceau misto de vreo duduie a caror saci nu puteau sa stea decat suiti pe unul din scaunele pe care normal era sa stea ea (statea in picioare),ba faceau panarama de bravii bodyguarzi (asta daca ii pot numii asa)care,dispusi cate doi,unul trecut bine de 50 de primaveri
si de 120 de kg(barbat bine ce mai...)iar celalat un strasnic flacau de vreo....40 de kg cu cotet cu tot si cu ochelari facuti parca pentru panourile solare pe care daca ma suparam putin il inghesuiam in buzunarul de la piept si oricene m-ar fi crezut ca am o poza cu vreun amic acolo.Asadar acesti doi luptatori ai drepturilor calatorului trebuiau sa apere buna circlatie cu metroul;mi se pare corect-ma aflam in Romania!
Una peste alta identificasem o hoarda de ninjalai autohtoni pe numele lor Sa-la-hor a caror arma era de departe stresul vizual si auditiv (cu un plus daca dadeau drumu la telefonul pe care cantau mari maestii ca Dinti fatali Guta, Gajaitul urechi Salam,Tayfunul Vijelie sau eruditul interpret din filmul Karate Kid,Adi de Vito);cel putin prinsesem scaun.
A doua statie se apropia si credeam ca gata-o sa mai intre lume civilizata si Kung-fu-pandatii de langa mine se vor linistii in cele din urma.Stupoare!Desi in metrou au urcat si o sumedenie de oameni aparent civilizati , pe langa faptul ca blanosii cu salopeta nu se linistisera,iata-un alt clan dambovitean de ninjoci:grupul scolarilor caterincosi "Frate cu 2Pac",grup puternic independenti de adulti (ii asculta dumnezeieste cand sunt de fata-intre noi fie vorba),care se duc la scoala sa mai faca "kterink cu baietzii" (nicidecum sa ia o nota pentru care ma-sa sa nu il omoare in bataie) si s-o scoata iar din pepeni pe "proasta aia de muzica,lu' care o sa ii bage ca adevaratu' din Eminem in loc de A ruginit frunza din vii"(cool nu???mda...)Astia au ca arma doua chestii: tupeul nesimtit de care dau dovada (cand se adreseaza unei femei trecute de 40-50 de ani cu "auzi hoasca",spre exemplu),falsa inteligenta cu care se mandresc crezand ca sunt primii si ultimii homo sapiens din secolul asta!A si mai au o arma...sunt atat de inocenti daca ii iei la suturi in dos de poti sa juri ca sunt pruncii lu' maica Terezza....asta daca nu au luat-o deja la fuga!
Crezand ca am de suportat doar aceste doua "mici" inconveniente ma inghesui mai in scaunul meu celelalte fiind ocupate(unde sa fugi,nene,ca n-ai unde) si astept...Nu astept foarte mult ca la una din statii minunea face ca lucrurile sa mearga ca in povestea lui Danila Prepeleac...nu merge afacerea si gata (da' nu ai ce face..mergi mai departe)...urca un alt grup de luptatoare (astea cel putin chiar lupta,si ce lupte trag...) aducatoare de teroare care dupa cum se misca si se incomvoaie pot sa jur ca sunt "papusile de club pradatoare de lovele".Machiate strident cu niste culori pe care eu nu le-am invatat la gradinita (turcoaz,lila,bej,acaju si alte culori venite parca din filmele cu japonezi),avand pe ele un fel de batiste de-ale mele numai ca erau in acelasi ton cu machiajul (sa se asorteze-asta stiu si eu),cu cate un sac (de era sa sar pe ele sa incep sa le cer chestii crezand ca m-a cautat postasu acasa si le-a trimis pe ele dupa mine) si cu niste incaltari imprumutate parca de la Badea Cartan (balerini le zice....eee) imi aratau toate alea de chiar daca am fost eu corijent la biologie puteam sa fac anatomie pe ele;unde mai pui si vopselele din par si lentilele de contact (eu am numere de contact in telefon sa stiu pe cine sun....ele au lentile...sunt mai smechere....).Arma lor fatala este expresia fetei lor care iti sugereaza ca esti atat de umil si de prostanac pe langa ele de parca ai fi Boc pe langa vreun Basel care sunt ele.Pe langa asta mai detin in tolba aia mare careia ii spun poseta si niste expresii gen "Mi-ai pus mana pe fund???-AAA....nu....-Si ai vrea???-AAA.... nu..... -Esti gay cumva???"(la fel cum esti tu Angelina Jolie papusa)
Deja se facusera trei mari scoli de arte martegoase de-astea si abia asteptam sa scap.....imi fugeau ochii cand de la "bocancii noroiosi" la "sepcile-ntoarse" cand de la "posetele-sac" la "sepcile noroioase" cand iata ca privirea imi fuge la o alta maestra a genului:femeia din metrou care are caine si citeste dintr-o biblie crezand ca dumnezeu o va ajuta mai mult pe noi cei care ii suportam latratul disperat al lui Javrel sau cum l-o fi chemand.....Aceasta,colac peste pupaza se aseaza fix in fata mea iar Janghinel al ei fix la picioarele mele uitandu-se la mine.
Ca se uita animalul nu era nici o problema,caci era numa de-o schioapa,cu trei fire de par pe el si nici dinti in gura nu avea,insa se uita si Animala de deasupra,care chiar daca nici ea nu avea dinti in gura isi folosea privirea ca pe un briceag pe care il intorcea in carnea mea inghesuita in scaun
Intr-un final fericit iata si izbavirea........statia la care trebuie sa cobor....scapam de toti ninjalai pusi sa dea lovitura dupa lovitura bietei mele constinte de baiat de provincie (nu ca ei din capitala) si am luat-o la fuga pe scarile gurii de metrou asta nu inainte de a fi impins la propriu inapoi in metrou de cativa ninja din ordinul "nerabdarea" care suparati pe faptul ca metroul inatarziase 1 minut erau in stare sa urce in metrou inainte ca usile sa se deschida, multumit ca nu avusesem parte si de alte gasti de ninja morali intalnite prin metrou (pensionarii revoltati,cucoanele ciufute,copii dezamagiti care URLA de-a dreptul asta daca nu se tavalesc,cetatenii puturosi etc...).
Dupa atata lupta cu atatia ninja cui ii mai pasa daca lua un 4 la facultate????Putea sa fie si unul cat METROUL!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu