AVAND IN VEDERE......

Poate multi se vor intreba de ce m-am apucat eu sa im fac blog??...si sincer nu stiu!!!Poate sa am locul meu in care sa vorbesc despre ceea ce se intampla in jurul meu,fara sa incomodez pe altii!!! De fapt in situatia in care ne aflam in asa presupusa societate este una de toata jena unde in curand nu o sa mai poti spune ca ai spatiul tau nici cand te duci a propria toaleta de-acasa de la TINE! Nu! O sa ti se zica foarte impertinent ca toaleta ta se afla deasupra unui teren al vreunui mare mahar,deci....."marca banu' nu mai ciulii urechile si face ochi aia mari"!!! Si deja au inceput sa ne inghesuie taindu-ne din personalitate pana cand vom cere voie sa mergem sau sa respiram "de frica teroristilor"!Ce ,nu asta e motivul pe care il invoca guleratii de la guvern atunci cand sunt intrebati ce e cu legea cu ascultatul telefoanelor si inregistrarea mail-urilor pe care culmea TOT NOI O SA LE PLATIM !!!!! Vi se pare magarie???? Stati ca eu spun ca nu asta e apogeul indolentei si hulpavismului acestor gusteri inchisi in globuri de cristal cumparate cu banii mei ai lui si ai tai.....in curand o sa ne impuna (bineinteles de frica teroristului)sa si dormim in pat cu vreun securist care probabil va dormi intre tine si partener(a) pentru a putea sa va pazeasca pe amandoi deodata de igratul de terorist care pana ieri se antrena in Romania (a zis-o Vadim cand isi musca singur urechea) iar azi i s-a pus pata pe biata noastra tarisoara care vorba aia "stramosii au aparat-o cu bratele si piepturile goale"(intrebarea e daca si femeile tot cu piepturile goale au aparat-o,scuzati impolitetea) sa le faca greutati suplimentare conducatorilor nostrii cinstiti care si asa se confrunta cu o mare mare problema.....randul meu la cascaval cand vine???? Asadar stimabililor dati-va mai la perete si asteptati sa se inrautateasca treaba ,ca loc de mai bine nu e in nici un caz....si chiar de ar fi ar veni neseriosii de teroristi!!!!!

Un comentariu:

  1. Ceva este cunoscut în mod fals: proprietatea şi libertatea. Asta înseamnă că suntem minţiţi şi că această cunoaştere este inegală cu substanţa ei. În fine, dar tocmai această inegalitate este distrugerea noastră ca oameni raţionali cu drepturi…dreptul de a fi om. Cât despre controlul care ne menţine înrobiţi ( mail sau telefon) nu am ce spune, face parte din istorie, părerea mea. În toate timpurile este cineva care se crede ubicuu şi singura mişcare umană este verificarea maselor. Acum istoria ne atrage atenţia, dar noi preferăm repetarea trecutului şi să ne uităm în direcţia opusă.
    Butterfly

    RăspundețiȘtergere