Asa o fii....????

Uite ce tocmai mi-a trecut prin cap.....Ca sunt mai tare decat toata Biserica Crestina la un loc "care este".... Cum asa??? Pai stai sa vezi.....Din cate am citit eu in "almanahe" Ea are doua posturi mari si late tot anul :Postul Craciunului si Postul Pastelui!!! atat!!!Pe cand eu am cel putin un post pe zi :Postul lui Cerbu'!!!! Deci care ai nevoie de o indrumare catre mantuire da o raita pe la mine!!!Ma gasesti aici in fiecare zi mai putin marti ,miercuri si joi......luni si vineri tin post ca asa e crestineste iar sambata si duminica e week-end!!!.....Deci cand ma gasesti....???.....Nici eu n-am priceput.....E un fel de Gheorghe Dracu' de pe strada Pitpalacu' !!!!
Mintea mea aburita ca parbrizul de Dacia iarna iar a luat-o razna!!!!Te salut!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu