Astazi sunt un gentleman

Astazi am iesit la un suc,cu o amica,desi ploua...nu era mult de mers si oricum ma cam plictiseam numarand oi pe pereti...usoara decizie!!!Stand de vorba am ajuns la concluzia ca fata imi citise blogul...Si atunci sa vezi "alint" pe capul meu...mi-am luat la scurt cateva etichete de misogin,narcisist si bineinteles nesimtit...in cazul in care toate fetele devenisera brusc Maicute Terrezze cuminti,destepte si virgine pe deasupra...(mi-e rau!!).Loc de intors nu era ca eu o invitasem la suc deci drept urmare...."Vrei nu vrei-bea Grigore aghiazma!!"-stai si asculta!!!Si deoarece am luat hotararea de moment sa pot sa beau ce am in fata linistit si fara noduri in gat i-am promis fetei ca am sa scriu si ceva de bine la adresa preafecioarelor a caror mandrie a fost lovita...Deci astazi sunt un gentleman (fetele!!!gata-in spagatu pe doua scaune!!)...Fiti atente!!!
DE CE IUBESC FEMEILE????
1.Cred ca este argumentul forte: NU MA IMAGINEZ GAY!!! Ar fi cel putin "gretos" sa ma trezesc dimineata sa ma uit in dreapta mea (locul din stanga E AL MEU) si in loc de o fetita somnoroasa sa gasesc un baietel obsedat ranjind la mine iar in loc de zambetul fetitei sa imi primesc un damf de alcool consumat pesemne in seara precedenta!!!
2.Fetele stiu sa gateasca!!!E drept ca baietii sunt cei mai buni bucatari...asta atata timp cat iese si banu din chestia asta...Si cum nu am de gand sa platesc de fiecare data cand mananc si altceva in afara de sadwich am doua alternative:sa mananc la restaurant tot restul vietii sau sa IUBESC FEMEILE!!!(pe cele mute in special)
3.Cel putin majoritatea dintre ele demonstreaza ca au terminat gradinita!!(nu garantez pentru mai mult)Da,cele mai multe pot demonstra oricand ca au facut gradinita,spre diferenta de majoritatea baietilor!!!Stiu aproape toate culorile,nu doar cele maxim zece pe care le stiu baietii!!!Ba mai mult au terminat si cu bulina rosie...stiu si combinatii de culori!!!Smecherie,nu???
4.Iubesc femeile cand se panicheaza sau cand sunt nervoase!!Majoritate o fac cu prima ocazie!!Nu e misto sa vezi ca ele se dau de ceasu mortii si tu ca un "Nesimtit" ce esti ranjesti fasolea linistit,ba chiar razi ca un tembel facandu-le astfel sa turbeze???Nu e asa ca sunt dragute cand turbeaza???Tigroaice!!!
5.Au superstitii legate de aproape orice!!!Nu vi s-a intamplat sa mergeti pe strada si sa vedeti vreo fata facand trei pasi in spate sau sa stai cu prietena ta in casa in ditamai sambata pentru ca s-a spart oglinda???Dar cad fac trei pasi cu dreptul consecutiv de parca ar avea vreun handicap pentru a intra cu dreptul in club???Talismanele va spun ceva???Pai doar ce or sa puna in sacii aia mari pe care le numesc "posetute"???Faceeti un pas in spate si priviti-le!!!Nu sunt amuzante in draci???
6.Pentru ele sunt facuti cocalarii!!!!Daca nu erau ele nu mai vroia Floricel (na,ca m-a luat febra "spionajului" si pe mine) din capu' satului sa para "cool" ca nu mai avea pe cine impresiona!!!Ori daca nu mai exista nici fete nici cocalari,eu de cine mai fac caterinca???
7.Pentru simplul fapt ca acest post este unul relativ scurt!!!N-am gasit mai multe argumente sa le iubesc!!Punct!!!


P.S.:Deci draga Alexandra sper ca esti multumita!!!Apropo ,merit un suc pentru asta!!!Si sa nu ma mai certi asa tare data viitoare!!!

Un comentariu:

  1. Ar trebui sa faci si partea a doua la chestia asta( stiu eu ca mai scoti tu ceva din "tolba cu idei")...ca devin din ce in ce mai interesata de parerea masculina ;))..asa ca intre prieteni ;)..te pup ca esti cu "hazul de necazul altora" !

    RăspundețiȘtergere