5 moduri in care poti agata o fata!!!(1)

Cu totii stim ca la un moment dat apare in viata fiecarui baiat o fata care il face sa o ia randeaua,sa fluiere in bisrica,sa se muste de ureche,etc...toate astea pana face rost de compania ei...ori asta e ce mai greu..sa faci fata pe care ai pus ochii sa te placa(e prea mult sa spun sa se indragosetasca de tine!!!).De aceea m-am gandit sa vin in sprijinul baietilor cu cateva sugestii de a agata o fata!!! Voi face in felul urmator...pe rand!!!
1.Perseverentul.Ai vazut-o!Direct-ingeri cu harpe,cupidon s-a trezit din betia de aseara-gata!A ochii cat cepele pe ea dar ea...sufletul...se uita la altul...Ce te faci???Renunti?Nici gand!!Ce nu esti tu mai bun ca homosexualu' ala??Si da-i si invarte-te pe langa ea ca titirezul...te asezi in banca de langa si incepi: "N-ai o foaie?"...iti da..."N-ai si un pix??"... iti da..."N-ai si o guma?"...."Auzi ma da tu ai venit cu mana in fund la scoala???"....hi!!!!....A facut pipi pe tine...si asta de fata cu toata clasa... Aoleu!!Aoleu!!!Ce te faci??Ce te faci???.....sa renunti??Nu nu..."Mi-au furat tiganii mapa!!"...iar ai comis-o; o sa creada ca esti lache flausatu'....da' tu nu te lasi..."Stii,i-am batut da' pe urma mi s-a facut mila si le-am lasat mapa!"....aha,zambeste-semn bun...dupa ore te duci la ea si ii ceri numarul de telefon :"Stii poate mai am nevoie de cate o coala,un pix,...."...ea iti da numarul de telefon!!!"Ce barbat bine sunt",te gandesti...seara suni...era numarul de la papetarie...te-a dovedit?? nici gand!!!Aflii unde sta si incepi asediul!!!Azi un buchet de flori,maine un ursulet,poimaine o cutie de bomboane...ce sa mai...gaura in buget...ea nimic...de cate ori te vede incepe:"Sa nu mai trimiti ca nu e nevoie,stii nu vreau sa iesim....!!!"...iti vine sa o pocnesti!!!....iar a facut pipi pe tine de fata cu baietii...astia pe jos...te dai batut???Nu...dar cel putin asteapta sa se usuce pipiu' precedent pe urma streseaz-o tot asa pana ca sa scape de tine va accepta sa iasa "O singura data si pe urma ma lasi in pace da??"...Da,cum sa nu...cum spune ea...Aici trebuie sa nu o dai in bara...ceva romantic sa mearga la corason...( BA COCALARE SALAM NU E ROMANTIC)...trebiue sa o faci sa se simta nasol ca nu te-a observat ea...sa fie totul perfect..tot...si poate te alegi cu ceva pe urma...mai mult decat un pupic pe obraz....




P.S.:Restul le am in minte...cand am timp le pun pe blog ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu